08 czerwca 2013

Jenny z sąsiedztwa



 Jennifer Lawrence. Tegoroczna laureatka Oscara, która swoją osobowością i szczerością rozbraja dziennikarzy. Wkroczyła do świata filmu dość nietypowo, najpierw zgarnęła upragnioną przez aktorów statuetkę, a teraz zdobywa fanów jej talentu i osobowości. Chociaż swoich sił próbuje już od paru lat, dopiero od niedawna robi się o niej głośno. Co mnie w niej urzeka? Jest normalna, zabawna, ironiczna i bardzo ludzka. Jej już słynne upadki, gafy i spontaniczne wypowiedzi sprawiają, że nie da się jej nie lubić. Wywiady z nią mogłabym oglądać godzinami. Co do jej talentu bardzo się myliłam. Myślałam, że będzie grała jak obecne gwiazdki niektórych seriali dla młodzieży. Gra jednak profesjonalnie i bardzo dojrzale. Jej bohaterki mają w sobie coś intrygującego. Mam nadzieję, że jej kariera rozkwitnie i Jennifer stanie się wielką aktorką. Chciałabym, żeby dalej miała szansę pokazywać na co ją stać. I, żeby miała mniej bolesnych upadków odbierając nagrody. Poniżej zbiór wywiadów z nią:






 Moje ulubione to konferencja po otrzymaniu Oscara. Jej odpowiedzi na bardzo głupie i żenujące pytania dziennikarzy są rozbrajające. A który wywiad Wam najbardziej się podoba?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz