12 marca 2013

Moje top 5 na nowy sezon

Cześć! W powietrzu coraz bardziej czuć wiosnę – w końcu to już prawie połowa marca! Dlatego pomału zaczynam przestawiać swoją szafę na wiosenne klimaty. Kilka dni temu wybrałam się do galerii handlowych, chciałam sprawdzić co proponują nam znane marki na nowy sezon. Postanowiłam zrobić subiektywny przegląd najnowszych trendów.
 
1.       KOLOR
Wchodząc do wielu sklepów nie sposób nie zauważyć „krzyczących” kolorów. Soczyste zielenie, żółcie i pomarańcze to najgorętsze barwy nowego sezonu, ale nie można zapomnieć o głębokim odcieniu niebieskiego, który bardzo wpadł mi w oko ;) Ten trend najlepiej sprawdza się noszony jako „total look” i na prostych, geometrycznych fasonach. Warto również pamiętać, aby dobrać odcień odpowiedni dla naszego typu urody.


2.       KWIATY
Czy Wy też nie czujecie się zaskoczeni? ;) Kwiaty wracają do nas, jak bumerang. Kiedy na dworze robi się ciepło i słonecznie – na sklepowych półkach pojawiają się ubrania przypominające łąkę. Muszę przyznać, że wcale mi to nie przeszkadza, bo bardzo lubię taki sielski, delikatny styl. Niegdyś kwiaty tolerowałam tylko na koszulach i t-shirt’ach, ale teraz odważyłam się na zakup spodni z tym wzorem i wcale tego nie żałuję :) Oczami wyobraźni zestawiam je z delikatnymi bluzkami w pastelowych kolorach, tym samym na myśl nasuwa mi się kolejny trend…


3.       PASTELE
Zaczynam rozumieć sens napisu „pastelove”. Co więcej, w pewnym sensie utożsamiam się z tym określeniem. Wchodząc do niektórych sklepów dostaję oczopląsu od widoku takiej ilości ubrań w pięknych i delikatnych odcieniach różu, mięty, błękitu, waniliowej żółci, czy klasycznego kremu. Najbardziej polubiłam poznaną rok temu miętę i na nowo odkrytą przeze mnie wanilię. Moim zdaniem idealnym tłem dla takich barw są ubrania wykonane z delikatnych materiałów, ozdobione koronką lub falbanami. Co więcej, takie faktury również wpisują się w najnowsze trendy. Na szczególną uwagę zasługują koronki, które nadają charakter nawet najprostszym stylizacjom i tylko od wyboru dodatków zależy, czy będzie to strój na wieczór, czy do szkoły lub pracy.


4.       CZERŃ  + BIEL
To trend, do którego, jak na razie, podchodzę z pewnym dystansem. Pewnie jest to spowodowane tym, że dotąd nie udało mi się znaleźć czegoś, co by mnie zachwyciło. Niewątpliwie jednak nie można przejść obok niego obojętnie. Najbardziej uwidacznia się on na wzorzystych spódnicach i spodniach, co pewnie zauważyliście oglądając najnowsze stylizacje Anji Rubik. Ja jednak pozostanę przy klasycznych bluzkach w czarno-białe pasy ;).


5.       POŁYSK
Jestem zaskoczona promowaniem ubrań uszytych z błyszczących tkanin, ozdabianych złotą nitką. Taka odzież towarzyszyła nam przez zimę i bardzo mi to odpowiadało. Lubię ciekawe zdobienia, cekiny, ćwieki, ale kojarzą mi się one z grubymi swetrami. Niemniej jednak, cieszy mnie fakt, że będę mogła założyć moje nieco „sylwestrowe” koszulki do letnich szortów. To dobre przełamanie słodkich pasteli i dziewczęcych kwiatów. W końcu moda powinna zaskakiwać ;)
 
Właśnie tak wyglądają najświeższe trendy z mojej perspektywy. A jakie są Wasze typy na nowy sezon? Macie swoje „must have”? Bardzo mnie to ciekawi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz